Friday 2 March 2012

Kalaulah SOLDER SUCKER boleh SUCK OUR BRAIN??



Assalammualaikum w.b.t

  Entry aku di contengkan lagi with new story 
    yang bermain di benak mindaku..



Tatkala aku melayan termenung di depan laptopku dimana suatu ketika dulu ta dapat berfungsi membuad kan kecewa dengannya. Aku hampir membuangnya tapi dengan kedatangan Bro Jai untuk membaikinya, god willing BenQ ku dapat bernafas semula.. thanks Bro Jai :3




Dan pada ketika itu segala masalah dalam mindaku
menonjolkan dirinya membuadkan aku rimas..
ergghh !!
Nyah kau segala masalah !
Aku dah penat nak pikul kau..
Tetibe aku teringatkan
SOLDER SUCKER..?
Yeah SOLDER SUCKER
fungsi kau cukup membuad kan aku ghairah pada kau..
Haha !!





Functions of SOLDER SUCKER : Desoldering is the removal of solder and components from a circuit for troubleshooting, for repair purposes, component replacement, and to salvage components. Electronic components are often mounted on a circuit board, and it is usually desirable to avoid damaging the circuit board, surrounding components, and the component being removed.






Kalau lah SOLDER SUCKER 
can remove problem dalam mindaku alangkahkah bagusnya haishh...
Dapat menyahkan segala masalah yang aku ta diperlukan dalam brain aku nie.. 
GENTZ ?? 
Boleh ta aku nak suruh SOLDER SUCKER sudut kau keluar dalam brain aku ? 
Maybe untuk seketika.. 
urmmpp...
.
.
.
.
.
.
.
.
Latihan Induksi boleh kan aku suruh SOLDER SUCKER nyah kau sekejap jekkk 
untuk aku nak relax kan mindaku seketika ? 
Problem money sampai bile kau nak menapak kat brain aku nie, 
akan ku SUCKING kau..!! 
eeiiyakkkk nyah kau dari sini !! 
Haii problem babat lame nohh kau berada di benak mindaku, 
ble kau nak bla?? 
Sympathy aku tengok tuan kau yang berusaha nak lost kau nyah pada dirinya~ 
Better aku SUCKING jela kau babat.. 
Haha!!





















And the same time, 
we should dont forget pada 
YANG SATU..
Talkala seorang hamba menghadapi kesulitan, 
Ingin meluahkan sesuatu, 
janganlah kamu lupa pada 
DIA.
 Biarlah DIA yang menjaga hati kte. 
Janganlah kte alpa ketika senang, 
janganlah kte hikprokrit ketika susah..








Yakin pada Allah 

bukanlah mengharap terkabulnya segala harapan, Yakin pada Allah 
adalah meletakkan keredhaan pada ketentuan-Nya, 
Rasa bahagia dengan ujian walaupun perit...
-
-
-
-
-
THE END 




                           






No comments:

Post a Comment