Monday 19 November 2012

Contengan Mula Berhabuk...

Jemari mula berligat di keyboard BenQ.. Minda mula memikirkan tentang apa yang hendak dikongsikan..

  




...Senyap...









Berhabuk~




Assalammualaikum w.b.t ~

I'm a storyteller not a writer.. yess i'm .. Ia mula berhabuk, tiada new entry tiada kisah yang ingin dikongsikan, walhal tidak terkira dek jari kaki kisah bermain di minda dan berlaku di penjuru mata (bahasa kamus Dewan Bahasa yang tunggang telabik)..





A big time miss untuk bersosial di Blog ini tapi disebabkan kengkang rencah hidup yang setiasa haus dengan kesibukkan dunia menyebabkan aku tiada masa untukya (soal akhirat tak terlintas untuk melupakan, Alhamdulillah sentiasa meluangkan detik masa saat bersama DIA, in shaa ALLAH..)





Sebelum itu mohon sedekahkan Al-fatihah untuk almarhumah Saniah binti Sahidan, ibu saudara aku yang kembali ke rahmatullah pada 28.10.2012 bersamaan 12 Thul-Hijjah 1433.. Seorang ibu saudara yang kaya dengan sifat penyayangnya, sifat keibuannya dan seorang isteri yang cukup hebat yang dijanjikan payung emas untuknya, in shaa ALLAH.. Jika tiada kengkang akan aku nukilkan contengan tentang ini, in shaa ALLAH~






Pergimu yang takkan kembali, semoga aman disana, in shaa ALLAH~





Uurrrmmpp... Tiba masanya untuk aku menutup tirai tinta tajuk kali ini.. Masa untuk menyebukkan diri telah tiba, the killer week (minggu peperiksaan) membuatkan makan minum tido aku ta terjaga (mohon doa untuk kejayaan aku dan berharap keputusan yang bole membuatkan parents aku menagis dengan kejayaan aku, in shaa ALLAH, padaMU aku berserah) ...
 Wasalam~
.
.
.
.
.
.




The killer week (minggu peperiksaan), hidup ta teratur lagi2 ble jawap paper Embedded System and Application, banyak soalan membunuh !!






No comments:

Post a Comment